2012. január 5., csütörtök

Egy kis Ízelítő.

Sziasztok. Remélem még azért olvasnnak erre fele egy páran, vagy már mindenki eltűnt?
remélem minendkinek jól telt a szünet és jól kezdődött az új év. Nekem nagyon jó volt minden :).
Nos hoztam egy kis apró de tényleg apró kis darabot a következő fejezetből.... hátha meg szántok egy kis kommival, most már lehet névtelenül is írni. Nos ha meg kapom a 3 komimat, mivel ennyi a komi határ akkor már hozom is a frisst. :) Vagy ha nem olvassátok már a blogot akkor legalább annyit írjatok hogy hagyd abba az írást mert úgy sem olvas senki, ez is meg teszi de valamit reagáljatok legyetek szíves. Nos akkor az ízelítő...
Pusz (L) Mano(L)
21. Fejezet.
 - Mit szeretnél az eperrel meg a tejszínhabbal, kicsim? - kérdezte Logan.
- Majd meg tudod, ő maradj egy kicsit itt jó? - néztem rá kis kutya szemekkel és magara zártam szobájának ajtaját.  Gyorsan ledobáltam mindet az ágyról, lehúztam hamar a párnákat és a takarót, ki cseréltem a lepedőt egy vörös lepedőre, utána felhúztam a fekete ágyhuzatot, el visszatettem mindent az ágyra, meg gyújtottam az előre becsempészet gyertyákat, az epret és a tejszínhabot letettem az éjjeli szekrényre. Lekapcsoltam a villanyt s ki nyitottam az ajtót.
- Mit tettél a szobámmal. - nézett rám vigyorogva.
- Nem az számít, hogy mit tettem a szobáddal az számít, hogy veled mit fogok tenni. - símítottam végig fedetlen mellkasán... 

Nincsenek megjegyzések: