2012. február 24., péntek

Izelítő :)

Nos köszönöm a komikat , s neked is Szusi, rád ezek a ki törések nem vonatkoznak , mivel tőled mindig meg kapom a véleményed e-mail-ben miután vissza küldted a ki javított fejezetet. :)  Neked is nagyon köszönöm GG :)

- Mondtam neked, ha vissza állítod a rendes csapatott , véget vetek a kapcsolatunknak, és mindenki meg tudja hogy...
- Nem teheted ezt Ashley, nem zsarolhatsz, és én sem tehetem meg hogy hagyom a saját csapatomat veszteni. S már az igazgató is kezd rám szállni.
- Intézd el valamivel,  a csapatnak veszteni a kell, meg értetted vagy el mondom hogy... 


Nos hát ennyi lenne, remélem mindenki meg is érti hogy most ki beszélget kivel, s esetleg miről a friss nem tudom mikor jön, de már neki álltam csak hát tanulnom is kell. Igyekszem vele. Pusz (L)Mano(L)

2 megjegyzés:

Timi írta...

szia :)
én tegnap találtam rá a történetedre és ma be is fejeztem, nagyon tetszik és várom a következő fejit, hogy még többet megtudhassak
pusszancs

*Niky* írta...

Szia.
Nekem nagyon tetszik a történeted, Logan-t szeretem benne legjobban.:D Nemtudom miért de valahogy Mr. Tulok megfogott:D
Továbbra is olvasni fogom, puszi:
*Niky*