2012. május 8., kedd

23 Fejezet

Sziasztok ! Nem fűzök hozzá semmit sem csak annyit hogy jó olvasást : xoxo (L)Mano(L)


23. Fejezet.

Tényleg nem tudtam, hogy mit csináljak, egész úton hazáig ezen gondolkoztam. Egy hírtelen ötlettől vezérelve megálltam, s felhívtam Sylviát. A harmadik csörgésre fel is vett.

-     Igen tessék. - szólt bele a telefonba.
-     Szia, Sylvia, Lisa vagyok, bocsi hogy most hívlak. Nem lehetne megoldani, hogy beszéljünk? Szeretnék elmesélni valamit.
-     De, persze, bejössz az irodámba, vagy valahol máshol találkozzunk?
-     Mondjuk a parkban, egy óra múlva? Ha neked is megfelel.
-     Persze, jó, akkor egy óra múlva, szia.
-     Szia. - köszöntem el én is.

Újra indítottam az autót, és elindultam haza, hogy szóljak Logannek, van egy kis dolgom, ne kezdjen el aggódni. Amint leparkoltam a házunk előtt, Logan már kint is volt az ajtóban. Ki szálltam a kocsiból, kivettem a táskáimat és csak úgy bementem Logan mellett. Semmi szia, vagy helló. Jobban mondva csak próbáltam, mert négy lépés után az ajtó hangosan becsapódott és elkapták a kezemet.

-     Igen, neked is szia, jól vagyok és te? - kérdezte morcosan.
-     Szia. - ennyi telt tőlem, had gondolkozzon, hogy mi történt köztünk.

Elő vettem a telefonomat és írtam egy sms-t Nitának, hogy a fiúk miről szoktak beszélgetni, ha mi nem vagyunk ott, és röviden vázoltam, hogy mit szeretnék büntetésként, amit persze már én el is kezdtem.


Anita szemszög

Axellel voltam a szobámban, a nyakamat csókolgatta, és közben vetkőztetett. Én is el kezdtem levenni róla a felesleges ruhadarabokat, éreztem tettre kész vágyát nekem nyomódni. Semmi sem volt már rajtunk, pont fölém hajolt már, mikor megszólalt a mobilom. Ha akartam, ha nem, meg kellet néznem, így kelletlenül, de eltoltam magamtól szerelmemet, ami persze nem tetszett neki. Felvéve a telefonomat az asztalról mentem be a fürdőbe, meg nyitottam az üzenetet, ami Melissától jött:

Szíja csajó. Bocsi, hogy zavarlak, csak tudatni szeretném veled, hogy a fiúk elég részletesen megbeszélik, hogy hol szeretkeznek velünk. Ne kérdezd, honnan tudom, meg ne is szólj Axelnek, hogy tudod, légy természetes. Nos, arra gondoltam, hogy megleckéztethetnénk őket. Én már elkezdtem, kicsit átnézzek a drágámon. Nos, remélem jó volt az autón szeretkezni. Tsók Nita.

Elsőnek fel sem fogtam, hogy mit írt drága barátnőm, az utolsó mondatnál jöttem rá, hogy tényleg nem kamuzik, ezt még visszakapják az biztos. Nos mivel elment minden kedvem a szextől, bezártam a fürdő ajtót és beálltam a zuhany alá.


Lisa szemszög

-     Melissa. - szólt rám Logan, mikor a lépcsőn felfelé tartottam.
-     Bocsi, de sietek, van egy kis dolgom. – mondtam, vissza sem nézve.

Hamar összeszedtem egy két dolgot, áttettem a fényképező gépet egy másik táskába, és már indultam is volna, mikor Logan elállta az utamat.

-     Engedj ki létszíves, mert el fogok késni. - szóltam rá, de nem úgy nézett ki, mint aki ki akar engedni.
-     Hova mész? - kérdezte morcosan.
-     A parkba, mehetek? 
-     Kivel mész?
-     Egyedül Logan, hadd menjek már. Kezd idegesítő lenni, hogy elállod az utamat. Amúgy meg Anitával megyek, azért is írtam neki sms-t. Szia. – adtam egy puszit az arcára és félre toltam az útból.

Gyorsan leszaladtam a lépcsőn, s már be is ültem az autóba. Két piroson is át mentem, hogy időben odaérjek. A parkolóban már meg is láttam Sylviát a kocsijának támaszkodva. Leparkoltam mellé, fogtam a dolgaimat és kiszálltam. Köszöntem neki és mutattam az irányt, hogy merre menjünk. Egy kis csendes helyre vezettem, helyet foglaltunk, s belekezdtem a történetbe. Mindent részletesen elmeséltem, a kezdetektől egész a megismerkedésemig Ash-sel. Hát, kicsit leesett az álla. Átbeszéltük, hogy mi mindent derítettem ki, meg hogy milyen módon. Azt tanácsolta, hogy beszéljek elsőnek az edzővel, utána meg apámmal, hátha kell egy kis erősítés és persze az igazgatóval, meg Ash szüleivel.
Apa nagyon jó ötlet volt, bár nem is nagyon gondoltam, hogy őt is bevehetném. Ezek után egy kis kávézóba mentünk, ahol megittunk egy feketét és még beszélgetünk. Annyira eljárt az idő, hogy kapkodva és bocsánatkérések közben szedtem a dolgaimat, és indultam haza. Megköszöntem Sylviának a nagy segítséget, és a beszélgetést. Vezetés közben vagy 30x szólalt meg a telefonom, de nem vettem fel, mivel vezettem és a beszállásnál elfelejtettem rátenni a kihangosítóra. Leparkoltam a házunk előtt, szép kényelmesen kiszálltam és besétáltam a házba. Amint levettem a kis kabátomat, Logan ott volt mellettem.

-     Hol voltál? És ne mond azt, hogy Nitával, mert egy órája ment el innen. – hopszika, lebuktam, most mi legyen? – Melissa azt kérdeztem, hol voltál? - szólt rám ingerülten. Láttam a szemében, hogy nem nagyon tud uralkodni magán.
-     A parkban, és amúgy mi ez a hangsúly? Csak nem számon kérsz? - kérdeztem tőle nyugodtan.
-     Igen is számon kérlek, mert azt mondtad, hogy Nitával mész, és vele nem voltál, mert ő itt volt. Egy szóval kivel is voltál?
-     Dolgom volt, egy nagyon, de nagyon kedves és illedelmes…
-     Ne, ne is folytasd. Fiúval. Ha most azt találod ki, hogy korrepetáltad, akkor megüt a guta.
-     Fordítva, Ő korrepetált inkább engem. - vigyorogtam rá szemtelenül - Tudtad, hogy nagyon kényelmes a pad? - magamban ujjongtam, mikor szerelememnek elakadt a lélegzete.
-     Képes voltál megcsalni, és még nem is tagadod? Hát köszön szépen, rosszabb vagy, mint Ashley. - mi van, még hogy rosszabb vagyok, mint Ash? Köpni, nyelni nem tudtam, Logan meg elindult az ajtó felé.
-     Én nem fekszem le az edződdel azért, hogy tönkre tegyelek. Nos, akkor ki is a rosszabb?
-     Hogy miket beszélsz?
-     Hogy felvilágosítsalak, a parkban Sylviával voltam, megmutattam neki a képeket, amiket készítettem, meg tanácsot kértem tőle, és a pad igen is kényelmes.
-     Akkor miért mondtad, hogy...
-     Én nem mondtam semmi olyat, te szűrted azt ki, hogy megcsaltalak. És ha már ezt gondolod, megérdemelted, hogy húzzam az agyadat.
-     Mi van Ashley-vel meg a tanárral?
-     Ha maradsz, mindent elmesélek. - és bementem a nappaliba.

Nem kellet sokat várnom és Logan is bejött. Helyet foglaltunk egymás mellet és belekezdtem ma már másodszor a történetben.  Döbbenten hallgatott végig, én megvártam az ötleteit, ami majd nem megegyeztek Sylvia ötleteivel. Így hát együtt elkezdtük kidolgozni a tervet.

Nincsenek megjegyzések: