2011. május 14., szombat

7. fejezet

I'm so sorrya a vég le maradt nem tudom mért nem rakta ki ne hari szóval most egy kis kibővítés mivel nem ennyi van a gépemen csak hát nem tom.....

(L)Mano(L)


-        Ezen még nem is gondolkoztam, de apunak még nem fogok szólni, mert ez, amin most dolgozik nagyon fontos, nem akarom most ezzel zavarni. Holnap majd felhívom a család ügyvédjét, és szolok neki mindenről. - egy nagyot ásítottam, már nagyon fáradt voltam.
-        Aludj el nyugodtan, már kezd úgy is hatni a fájdalomcsillapító. Én itt maradok melletted.
-        Logan, tényleg haza mehetsz, meg leszek, és biztos, hogy a szüleid is aggódnak érted.
-        Nem lesz semmi gond. Apám dolgozik, és nem is nagyon foglalkozik velem. Édesanyám meg… hagyjuk, majd máskor elmesélem, de nem most. Most aludnod kell. - nyomott egy puszit a fejemre, és visszaült a fotelbe.
-        Köszönöm.
-        Mit köszönsz?
-        Hogy megmentettetek.
-        Ezen nem kell semmit sem köszöni, ha bárki más lett volna, akkor is oda mentünk volna segíteni. Nagyon megijesztettél, főleg akkor, mikor elvesztetted az eszméletedet.
-        Ne haragudj. - kértem tőle bocsánatot.
-        Nem haragszom. Mért haragudnék? Jól van, most már tényleg aludj.

Itt befejeztük a beszélgetést. Nagyon álmos lehettem, mert rá 5-10 percére lecsukódtak a szemeim és elaludtam.

Jöttem ki az épületből, és hirtelen valaki elkapta a kezem. A sikátorba húzott, és el kezdett csókolgatni, a pólómat felgyűrni, a szoknyámat meg lehúzni. Mindenhol éreztem a kezeit, de semmit nem tudtam ellene tenni.

-        Kérem ne, ne bántson! Vigyen el mindent, csak ne bántson, hagyjon békén!
-        Nyugalom, nem fog fájni, nem lesz semmi baj.
-        Neeeeeeeeeee!!!!!!!! - ordítottam.

Itt véget ért, mert valaki felrázott. De én csak sírtam és sírtam.

- Nincs semmi baj, shhh… Már vége, itt vagyok, nem engedem, hogy többet bántson. - hallottam a megnyugtató szavakat. A sírásom is kezdett abba maradni. Logan karjai között újra el tudtam aludni

2 megjegyzés:

Gabica:) írta...

Szia!

WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Levegőt!
Oxigént......
.
.
.
Egy picivel később a nyugtató és a levegő után....

Azt a jó büdi mindenit!
hát először is úgy kikaparnám annak az Ash-nekl a szemét! na de Nitat is fejbe kólintanám, hogy nem tud hinni a saját barátnőjének?!??! GRrrrrr az ilyen ember nem is barátnő!...vagy....
Nikki szerencsére hitt Lisanak...Nitanak is ennyit kellet volna tenni, hogy megkérdezi hogy is volt ez?! vagy lehet, hogy akkor se hitt volna Lisanak?!
Na de azt nem hittem volna hogy Logan ezek után összejön Ashel ........a kis dög.....
Axel volt az egyetlen akinek megfordult a fejében, hogy Ash hazudhat...szép mondhatom! :@

Na de ami a sikátorban történt! wáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá ne már! az nagyon durva volt, még szerencse hogy nem lett nagyobb baja!
Logan annyira édes volt! remélem észreveszi magát és dobja azt a boszorkányt!

Nagyon tetszett! :)
Várom a kövit
Pusza
GG

Candy D. írta...

SZija BABA!!!


ÁÁÁ....ez a 7-diknek a vége...aj...azt a jó .... életbe....nagyon jó volt....
És Mr. TULOK....aj...elalélok ettől a pacáktól...ahogyan védelmezően állt most Lisa mellett....annyira jó...

Remélem, kapunk majd egy kis ízelítőt Logan életéből, és arról is hogy esetleg Logan vagy Lisa felhozza -e az Ash és a pofon ügyet....
Remélem, Logan Lisanak fog hinni most már...

:)
Puszi Babám!
Dóry(L)