2011. szeptember 6., kedd

17. részlet

Egy kis ösztönző :) már csak egy komi kell s fent lesz a teljes fejezet. 

"Feljött velem a szobámba, kiengedtem a hajam, s elkezdtem vetkőzni. Logan leült az ágyamra, ugyan oda, ahova tegnap ült, mikor vigasztaltam.  Semmi jelét nem mutatta, hogy, izgatná az, hogy majdnem félmeztelen vagyok, így aztán a fürdőben folytattam a vetkőzést. Hamar hajat mostam, végig sikáltam magam, megtörölköztem, a törölközőt magamra tekertem s megcsomóztam, a vizes hajamra egy fejpántot húztam. Visszamentem a szobámba, Logan még mindig ugyanott ült, s mikor kijöttem, akkor sem nézett rám.

-          Nyugodtan átöltözhetsz, ha nagyon vizes lennél.
-          Nem, kösz, már majdnem megszáradtam.

Ettől kezdve nem beszélgettünk, hamar kifestettem magam, befújtam a bőrömet a Logantől kapott parfümmel, a szekrényem elé álltam s elkezdtem turkálni valami ruha felé. Mivel még kint is nagyon meleg volt így egy farmar mini ruhát vettem elő. Bevittem magammal a fehérneműmet és a ruhát, hogy majd a fürdőben felveszem. Minden ment mindenhez, a sminkem is ment a ruhához, meg a hajam is, már csak a cipő maradt. Már tudtam is, mit fogok fel venni, a csatos kockás fekete magas sarkúmat, az tökéletes lesz. Még egyszer bele néztem a tükörbe s kimentem. Semmi reakció, felém sem nézett, csak a plafont bámulta, mivel már annyit megmozdult, hogy lefeküdjön az ágyamba. Magamra kaptam a cipőt s nagy megfontol szándékkal Logan-re másztam. Úgy nézett rám, mintha valami rosszat követtem volna el."

Nincsenek megjegyzések: