2011. szeptember 21., szerda

18.fejezet

Sziasztok kicsit késve de meg hoztam a frisst, ami azért van mert bele számoltam a Novellához jött comikat is és így össze.vissza meg lett a 3 komi. most is annyi lesz a komi határ 3db és ha meg lesz akkor jön is a friss, jó olvasást hozzá puszika (L)Mano(L)


18. fejezet

-          Ha egész nap arra vártál, hogy megcsókoljalak, akkor mért nem szóltál?
-          Ezt most nem mondod komolyan ugye? - kérdeztem tőle.
-          Csak egy szavadba került volna, és megcsókollak.
-          Jó, akkor most mondom. Csókolj meg az istenért, mert ha te nem teszed, majd megteszem én. - kezdtem el fenyegetni. Nem akartam vele megint vitatkozni.
-          Ahogy parancsolod. - mondta mosolyogva.

Lassan, kínzóan közeledett felém, hogy még ezzel is húzza az agyam. Nem bírtam kivárni, míg odaér hozzám az arca. Kezembe vettem a dolgokat, kezemet tarkójára csúsztatva vontam olyan közel magamhoz az arcát, hogy egy rendes csókot adhassak neki. Mikor éreztem, hogy ajka az ajkamon van, egy jól eső sóhaj szaladt ki a számon. Kis időre mindent elfelejthettem, az apámat, az anyámat, a barátaimat, s az elkerülhetetlen beszélgetést szerelmemmel. Most csak ő és én számítunk, meg a csókunk, ami egyre szenvedélyesebb kezdet lenni. Már nem csak finoman kóstolgattuk egymást, de mindketten sokat vártunk ettől a csóktól.

Nyelveink izgató táncba kezdtek egymással. Logan keze a pólóm alatt cirógatta bőrömet. Levegővétel miatt elszakadtunk egymástól, de csak pár pillanatra, pont annyi időre, hogy meg tudjam szabadítani az én Tulkomat a felsőjétől. Örömmel vettem, hogy nem ellenkezik, de azért még mindig óvatos voltam, nem akartam elsietni semmit. Csillogó szemmel néztem végig Logan kidolgozott testén, meg volt minden egyes kockája, sehol egy csöpp felesleg, s mind ez az enyém. Nem csináltam semmit, csak néztem, s elemeztem azt a felsőtestet, amit amennyiszer csak akarom, megérinthetek. Eme nagy elmélkedésemből a test tulajdonosa szakított ki.

-          Ha abba hagyod a bámulásom, akkor én is levenném a te ruhádat is. - mondta.
-          Hmm.... Mit mondasz? - kérdeztem vissza, mert nem nagyon fogtam fel a szavak értelmét.
-          Azt, hogy szeretnélek én is megnézni magamnak.
-          De hiszen most is látsz.
-          Nem bebugyolálva szeretnélek látni, hanem meztelenül, úgy, hogy mind kettőnk teste meztelen, és végig simíthatok a finom puha selymes bőrödön. Azt akarom, hogy az én meztelen testem alatt legyél, hallani akarom, ahogy azt kéred, hogy beléd hatoljak. - mindezt olyan nyugodtan és szilárdan mondta, hogy kezdtem azt hinni, hogy egy kicsit megőrült, vagy sokat ivott, nem mellesleg bele is pirultam az előbbi szavaiba. Nagy hallgatásom, és meglepettségem után megszólaltam én is végre.
-          Ha ezt szeretnéd, akkor mért nem teszel érte? - kérdeztem mosolyogva.

Logan nem válaszolt, megindult felém, nagyon óvatosan leszedte rólam a felesleges ruhát, szája a nyakamat érintette közben, s halkan a fülembe ezt suttogta: Látod, érzed, már teszek is érte. Hogy láttam-e, meg érzetem-e? Nem is tudja, hogy mennyire. Egy hirtelen ötlettől vezérelve megkérdeztem Logant, hogy mit szeretne velem csinálni?

-          Elsőnek, én is levetkőzöm, te addig felfekszel az ágyamra, utána a talpadtól kezdve a fejed búbjáig végig csókollak, ezt meg teszem kétszer háromszor, de közben egyszer sem érintve az ajkaidat. Utána nagyon lassan leveszem rólad a melltartót, végig simítok a kezemmel rajtuk, aztán a számmal, utána lefele indulok, s leveszem rólad a... - nem tudta befejezni, mert nem bírtam magammal, és ajkammal befogtam a száját, egy finomnak nem nevezhető csókkal belé fojtottam a szót.

Nem tudtam tovább hallgatni azt, amit mondott, beindult tőle a fantáziám, de nagyon. Mivel rajtam már nem volt semmi csak a fehérnemű, így elkezdtem levetkőztetni Logant. Annyira türelmetlen voltam s izgatott, hogy nem sikerült kibontanom az övét. Ha nem segített volna, akkor azt hiszem, simán elbőgöm magam, de Ő megoldotta, kioldotta az övét, a többit rám hagyta. A kezem remegett, még nagyon is világosan égett elmémben az, ahogy tegnap szeretkeztem vele, s ez sem hagyott nyugodni. Újra az övé akartam lenni, amilyen hamar csak lehet.

-          Türelem, ha most nem bírsz magaddal, akkor mi lesz később? - kérdezte, kicsit rekedt hangon.

Inkább nem válaszoltam, nem akartam az értékes időt a beszédre fordítani. Az alsójával együtt húztam le róla a nadrágját, eme műveletem után megint megcsodálhattam elég mértes tettre kész vágyát. Semmi mást, mert amint megnézhettem, azonnal a kezébe kapott s az ágyra tett, végig mért, ebbe bele pirultam, pedig már nem egyszer látott meztelenül. Lassan, úgy ahogy mondta végig csókolta a testem négyszer. Megcsinálta, azt hitem, hogy elég a vágytól, ami egy pontba összpontosult. Próbálkoztam, könyörögtem, hogy hagyja abba, s olvassza össze a testünket, de hajthatatlan volt. Mikor ismét felért, levette rólam a melltartómat, s szájába vette az egyik duzzadt bimbót, kezével közben a másikat masszírozta, én meg csak tehetetlenül sóhajtoztam.

Hirtelen abba hagyta édes "kínzásomat", már kezdtem örülni, hogy kegyelmez nekem, de tévednem kellet. Logan lassan haladt fájón lüktető pontom felé. Elkezdte lehúzni rólam a falatnyi bugyit, hogy gyorsabban le tudja szedni rólam, felemeltem a csípőmet. Lassan levette rólam, ahogy húzta le, úgy csókolta végig a testem, ezt az utat visszafelé is megtette. Végig csókolta a combom belső felét, utána egy apró puszit lehet fájón lükető nőiességemre, utána nyelvét vetette be. Az érzésektől, s a kéjtől falsikkantottam, Logan folytatta kényeztetésemet.

-          Logan.. ké..rr...lek. - mondtam neki akadozva.
-          Mire kérsz?
-          Hogy....ha...gggy...d..ab.bbba. Nem...bí...rom. to...vább. - a hangom remeget a kéjtől.

Logan egy szót sem szólt, csal feljebb haladt a testemen, ujjait végig futatta csupasz bőrömön. Végre felért az arcomhoz, apró finom puszikat lehelt az arcomra, de a számat elkerülte, nem bírtam már magammal így aztán kezembe vettem a dolgokat. Gyorsan helyet változtattam, én kerültem felülre, ráültem a csípőjére. Föléje hajoltam, megcsókoltam, s egy kicsit bele is haraptam az ajkába, erre csak egy férfias morgás volt a válasz. Az egyik kezemmel az oldalát kaparásztam, míg a másikkal meredező férfiasságát kezdtem ingerelni, Logan nagyokat sóhajtozott s nyögött. Egy szempillantás alatt maga alá gyűrt, s szemembe nézve belém hatolt. Nem éreztem semmi fájdalmat, csak örömöt. Édes szerelmem csak nézett, gondolom, a fájdalom jeleit keresve az arcomon. Hogy eloszlassam minden kétségét egy szikrázó mosolyt küldtem felé, s egy kicsit megemeltem a csípőmet. Minden bizonnyal értette a célzást, mert lassú mozgásba kezdett, én e közben a hátát simogattam és kaparásztam. Az ajkaimmal a nyakát szívogattam. Az egész szoba tőlünk és sóhajainktól zengett. Mikor kezdtem érezni, hogy itt van a várva várt beteljesülés, jobban kapaszkodtam Loganbe. Egyszerre ért el mindkettőnket a gyönyör. Percegik csak sóhajtoztunk s vártuk, hogy a légzésünk csillapodjon. Logan a mellkasára vont s a hajamat simogatta.

-          Hogy lehet az, hogy tegnap este még szűz voltál? - kérdezte egyszer csak. Tudtam, hogy meg fogja kérdezni, de nem hittem, hogy ilyen hamar.
-          Nem jutottam el Nickkel addig, hogy elvegye a szűzeségemet, csak örömöt szerzetünk egymásnak, mindig időben megállítottam. Mindenki azt hitte, hogy lefeküdtünk egymással, még apám is. Senki sem tudta, hogy nem.
-          És mért nem feküdtél le vele?
-          Nem tudom hogyan megmagyarázni, nem érzetem azt, hogy ő lenne az, akivel meg tudnám tenni, nem szerettem szerelemmel azt hiszem, csak barátságot éreztem iránta. Ellenben veled. Még akár a sírba is utánad mennék, meg bízom benned, tudtam, hogy nem fog annyira fájni, ha velem vagy, mert már csak a jelenléteddel is enyhíted a fájdalmamat, s nem kellet tévednem. Igaz, meglepődtél, de hamar úrrá lettél rajta, s megnyugtattál. Most jut eszembe, mikor tanultál meg spanyolul?
-          Édesanyám, spanyol volt és két nyelvet tanultunk Greg is meg én is.
-          Ó értem, nagyon tetszett, ahogy beszéltél nekem, olyan megnyugtató volt, még úgy is, hogy nem értettem mit mondasz. - néztem rá mosolyogva. Logan egy forró s vérpezsdítő csókot adott a számra, el akart húzódni, de nem engedtem neki. Bele kapaszkodtam s újra összeforrasztottam az ajkunkat. Tovább nem beszéltünk erről, inkább kiélveztük azt a pár órát, amit még egymással tölthetünk.
Lisa ruhája :)

2 megjegyzés:

Candy D. írta...

Wááóó Kisördögöm!

Most is igencsak kitettél magadért. És értünk.
Istenem.... egyre és csak egyre, beleszeretek Loganbe... főleg, meg hogy tegnap egy bunyós filmet néztem az ő főszereplésével... ahw... imádtam...
Nos, vissza térve a fejihez... imádtam, imádtam!
Olyan édesek így együtt...
S megvan bocsátva... főleg meg hogy ilyen részt hoztál nekünk.

Kíváncsian várom a frisst.
Puszillak
Nagyördögfióka

Gabica:) írta...

Szióka!

Hűűűhaaaa ez aztán vérpezsdítő volt! :D:P Lisa nagyon bevadult, totálisan vadmacska lett! Már csak a bőrszerkó és egyéb kellékek hiányoztak xD :D:P Na de azt szerintem egy másik alkalommal!:D Nagyon bírom, hogy mennyire fesztelenül tudnak egymással beszélgetni erről a szex témáról. Lisa kérése is, hogy mit csinálnál velem, meg az hogy végre a csaj bambult el a pasi testén gyönyörködve...ilyet se olvashat az ember mindenhol(vagyis még nem nagyon futottam össze ilyen fejivel!:D) Szóval nekem tetszett!:) Csak rövid volt, még olvastam volna, hogy mit csinálnak együtt, milyen dolgokat sugdosnak a másik fülébe vagy esetleg egy egyszerű napjuk mikor édesen szerelmesen együtt vannak!:)
Várom a kövit!
Puszi GG