2011. október 7., péntek

Válaszok !!

Sziasztok Emberek!! Nos egy kis közlendő meg van a következő fejezet, ha szeretnétek meg kapni akkor tessék ma estig vagy írni egy komit mivel még csak kettő van az előző fejezethez. Ha nem kapom meg akkor minden képen csak Vasárnap késő este fog fel kerülni a friss, mivel holnap én nem leszek gépközelben.

Nagy  ördög fióka:!! <3


Bunyós filmet néztél véletlenül nem az volt a címe hogy : Bunyó. ? és beleszeretsz juj akkor mit fogsz gondolni a 19.fejezetről juj xd.ha szereted a filmjeit akkor nagy szeretettel ajánlom a Kedves John cimüt ha még nem láttad volna, puszka Viky


GG: meg jöttél? azt hittem már sose hallok rólad semmit sem :)
Köszönöm a komit :) és bocsika hogy rövid lett a kövi feji hosszabb. 
nem tom mit mondja arra hogy a pasin gyönyörködött Lisa, de tudom az azért volt mert mér én is csináltam, s jól esik neki xd :D szóval ez egy személy élmény volt. Hát az édesen szerelmesen rész nem most jön... mert most majd más jön de nem árulok el semmit sem . pusssz .


Egy kis részlet a 19 fejezethez :



"Egy elhagyatott sötét utcában voltam, nagyon hideg volt, s nem tudtam, hogy merre fele kell mennem. Eltévedtem. Nem akartam csak egy helyben álldogálni, így megindultam előrefele, s csak mentem és mentem. Egyszer csak egy hangra lettem figyelmes.
-          Ki van ott? - kérdeztem reszkető hangon a félelemtől. Senki sem adott választ, így hát tovább folytattam az utamat. Most egy kis kuncogást halottam, a félelemtől kirázott a hideg, erre a nevetés még hangosabb lett. Futni kezdtem, de a nevetés egyre közelebb ért.
-          Ki van ott? - kérdeztem ismét.
-          A legrosszabb rémálmod. - mondta a hang - Ha szót fogadtál volna, akkor már rég túl lennél rajta, de most még rosszabb lesz. Nem menekülhetsz előlem. Figyelni foglak Lisa, soha sem fogsz elmenekülni előlem, még úgy sem, hogy én a börtönbe vagyok. Tudni fogom minden kis lépésedet, és amikor nem számítsz rá, tönkreteszem a boldogságod. Vagy úgy, hogy véghezviszem, amit el kezdtem, vagy úgy, hogy a drága szerelmedet bántom, vagy ami még jobb az apádat.
-          Ne, nem, csak őket ne! Kérem ne. Neeeeeee!! - sikítottam."

Nincsenek megjegyzések: