2011. július 26., kedd

13.Fejezet

Na most akkor válaszolok a komikra.
"Nagy ördög fióka" Nos Nitával is rendeződni fog a dolog, mivel jók a sejtéseid, Logan apja meg már talán meg békél a fiával s tényleg nagyon kedveli új választottját. Hát igen szőke nekem is jobban bejön... Köszi a komit :)

GG: Nos el kell hogy keserítselek... majd meg látod mi fog történni a mostani részben (én is imádom a Veronica Marsot, de a Minden kút Rómába vezet című filmje sem rossz. S szőkén tényleg jobb a haja azt el ismerem én is. Logan hátsója meg teljesen pompás :) Hát a kád azt találtam meg a legnehezebben.... Örülök hogy tetszik Jó olvasást a 13-fejezethez.

A komikat most is nagy nagy szeretettel várom.. Jó olvasást mindenkinek Puszi (L)Mano(L)

13. Fejezet

-        Hmm, ha te mondod. - csak ennyit voltam képes mondani, mert még mindig nem hagyta abba édes kínzásomat.  Egyszer csak eltűnt a talaj a lábam alól s már a jó meleg vizet éreztem csak. Logan mellkasának dőlve sóhajtoztam tovább. 
-        Hétfőn már mehetünk együtt az egyetemre. - suttogta fülembe.
-        Hogyan jutott ez most az eszedbe, mikor itt fekszem előtted teljesen meztelenül? Más férfi már… - itt abbahagytam a mondatot.
-        Más férfi már? Igen folytasd csak, hallgatlak, mit csinált volna más férfi, ha ott feküdnél előtte meztelenül?
-        Semmi, semmi, folytasd csak, hallgatlak. - fordultam vele szembe.
-        Megint elkezdtél valamit s nem fejezed be, azt nagyon nem szeretem kiscica. - mostanában nagyon meg tetszet neki, hogy kiscicának hív, csak azt nem tudom, hogy miért. - Mond, meg mit szeretnél, mit csináljak veled, s azt fogom csinálni. - mondta azzal a szexi mosolyával.
-        Tudod, úgy általában a kiscicák szeretik, ha kényeztetik őket, ha simogatják őket, én is szeretem, főleg ha te csinálod.
-        Aha, szóval azt akarod, hogy simogassalak, s hol? - most ezt tuti, hogy direkt csinálja, miért is kellet nekem megszólalni, maradtam volna csendben.
-        Nem erre akartam kilyukadni, csak arra, hogy miért kell egy ilyen tökéletes pillantott elrontani pont az iskolával.
-        Jól van, na, nem kell megenni. - jött hozzám sokkal, de sokkal közelebb, én meg húzódtam hátra, míg nem már a kád másik felén voltam. - Ne nézz így rám Lisa, nem csináltam semmi rosszat, csak épp megemlítettem, hogy együtt fogunk menni hétfőtől.
-        Hogy érted azt, hogy hétfőtől? - kérdeztem tőle.
-        Úgy, hogy mivel egy pár vagyunk, s szinte már együtt is élünk, az nem lesz másként, mint hogy egy kocsival együtt megyünk s jövünk haza. - én meg csak néztem rá majdnem kiguvadt szemekkel.
-        Logan, had figyelmeztesselek, hogy amint apám megjön, és elmondtam neki mindent, szerintem a házból ki sem fog engedni, nem hogy azt meg engedje, hogy ide költözzem. - mondtam neki az igazságnak megfelelően.
-        Jó, akkor reggel megyek érted, délután meg haza vagy ide jövünk. De azt nagyon is elfelejtheted, hogy több napig vagy óráig nem látlak, vagy egyedül fogok aludni.
-        Szóval akkor nekem ebbe semmi beleszólásom sincs?
-        Részben nincs, de nem hiszem, hogy van kivetni valód ellene, vagy igen?
-        Nem nincs, ez így nagyon is jó lesz, s talán apu is megenyhül, ha látja, hogy biztonságban vagyok melletted, s hogy mennyire is szeretlek. – közelebb hajoltam hozzá s megcsókoltam.

Minden érzésemet beleadtam, s ő viszonozta a csókomat. Egyre szenvedélyesebben csókoltuk egymást. S a kezem sem tétlenkedet, össze-visszacikázott formás, kidolgozott testén. Levegőhiány miatt áttértem a nyakára, s azt csókoltam, s szívtam.  S haladtam egyre lefele, már tökéletes izmos mellkasánál jártam, mikor megéreztem, hogy keze végigsimít a combomon. Kezemmel is egyre lejjebb haladtam, belső combján simítottam végig mikor felmorgott.

-        Szeretem, mikor morogsz. - mondtam neki.
-        Én meg azt szeretem, amit csinálsz, úgyhogy folytasd csak. - hogy szavait alátámassza, kezével átfogta a fenekem, és beljebb csúsztatott, s finoman végig simított forró nedvességem kapuján.  Kisebb remegés ment végbe, mikor ezeket a mozdulatokat megismételte. Eddig még soha nem jutottunk el, nem akartam megtörni a pillantott, de már majd meg fagytam ebben a vízben.
-        Logan, menjünk ki, és folytassuk ott kint, jó?
-        Persze, hiszen látom rajtad, hogy fázol. - hamar megmosdattuk egymást, s ki másztunk a kádból. Végignéztem Loganen, s megláttam meredező vágyát. Édes Istenem, jól megáldottad ezt az embert! Ez volt az első gondolatom, miközben még mindig Logant bámultam. Tudtam, hogy el kéne venni onnan a szemem, de egyszerűen nem voltam rá képes.
-        Kiscica elhiszem, hogy tetszik, s én is nagyon élvezem a látványt, de jobban szeretném, ha hozzád is érhetnék. - ezt már a fülembe mondta. - Menyünk a szobámba. - azzal felkapott úgy, ahogy a mennyasszonyokat szokták s bevitt a szobájába. Letett az ágyra s rám feküdt. Nekem ez így nem volt kedvemre való s ezt meg is látta az arcomon. - Mi a gond kiscica, mért vágsz ilyen képet?
-        Én akarok felül lenni, s én akarlak kényeztetni, fel akarom fedezni minden apró porcigádat. - mondtam neki csábosan.
-        Hmm, ahogy kívánod. - hátára fordul s magára húzott.

Lovagló ülésben ültem Logan combjának közepén. Elsőnek óvatosan vettem kezembe meredező erekcióját, meg-megszorítottam neki, s fel-le húzogattam rajta a kezemet. Örömmel figyeltem Logan arcát, ahogy szaporábban veszi a levegőt, s próbálja türtőztetni magát.

-        Nyisd ki a szemedet, látni szeretném. - kértem tőle halkan.

Kinyitotta, s azokban a szemekben mérhetetlen vágyat láttam, semmi mást, Végignézett rajtam, szinte már megbabonázva nézett rám. Abbahagytam a nézését s elindultam végig a testén lefele. Csókoltam, szívtam, nyalogattam a kívánatos testét. Míg nem elértem lüktető vágyát, a térdeim Logan combjai között, a kezeim a csípője két oldalán nyugodtak. Lehajtottam a fejem s számba vettem. Belekapott a hajamba, de én ezt sem bántam, édesen szívtam a finom bőrt, egyáltalán nem undorodtam tőle, sőt engem is feltüzelt az, amit csináltam. Örömmel hallgattam Logan morgásait, amit én váltottam ki belőle. Mikor meg éreztem az én Adoniszom nedvét a számban, azt el sem tudom mondani, milyen jól eset. Felemeltem a fejem, s csak néztem s vártam, hogy Logan megnyugodjon az előbbiek után. Mikor már lélegzése is csillapodott, egy kicsit felhúzott magához, s egy szenvedélyes csókot adott.

-        Köszönöm, kiscica. - mondta két csók között. Fáradtan borultam a mellkasára s fúrtam fejemet a nyakába.
-        Szívesen. - s nagyot ásítottam.
-        Gyere ide, aludjunk egyet. - húzta magunkra a takarót. Úgy, ahogy voltam, úgy aludtam el az én tulkomon.

Reggel arra keltem, hogy valaki simogatja a hátam, s közben a nyakamra puszikat lehel. Nagyon élveztem, s akkor eszembe jutott a tegnap este. Iszonyúan vörös lett az arcom, éreztem, hogy melegem van tőle. Minden egyes pillanat lejátszódott a szemem előtt, akárhogyan szorítottam össze a szemem, a végén már a levegőt is kapkodni kezdtem.  Csak meg ne lássa az arcom.

-        Hmm, szeretem, hogy ilyen hatással vagyok rád. - suttogta a fülembe, s még egy picit bele is harapót.
-        Jó, ennek igazán örülök, abba hagynád? - kérdetem tőle akadozva.
-        Mért hagyjam abba? Nem tetszik, amit csinálok?
-        De, nagyon is tetszik, csak hogy van egy bökkenő. Apum ma jön haza s beszélnem kell vele. - Ühüm, tudom, s akkor mi van?
-        Az drágám, hogy ha te ezt tovább folytatod, lekéssük a leszállást. Emlékszel, mi megyünk ki érte? Legalábbis, én igen, de ha te nem akarsz, akkor maradhatsz is itthon.
-        Dehogy is maradok itthon, megyek veled. - mondta felháborodva, s a kényeztetésemet is abba hagyta.
-        Oké - fordultam felé, s adtam meg neki járó reggeli csókot, ami hozzá teszem, kicsit szenvedélyesre sikerült a kelleténél. Annyira belemelegedtünk a csókolózásba, s egymás simogatásába, hogy egy óra múlva keltünk ki az agyból, és kapkodhatunk, hogy el ne késsünk.

2 megjegyzés:

Gabica:) írta...

Sziaaaa! :)

Ohohóóó! Ez....woáo :) TE aztán írtál itt nekünk valamit! :o xD :D Nagyon de nagyon kedvemre való volt! :) Viszont nekem nem rémlik vagy tényleg csak a pasi volt kielégítve?! Most nem ezért vagy azért, na de na...... Elnézést kérek, ha figyelmetlen lettem volna, és nem tűnt volna fel, ha Lisa is megkapta a részét....:$ :D
Tetszett ez a rész...viszont azt én se értem, hogy egy pasi, hogy a fenébe tudja felhozni a sulit?!?!?! -.-" Ettől még a vágyamat is le tudná lombozni, de az tetszett, hogy úgy gondolt rá, hogy egy pár ként mennek :) Aranyosak együtt! :) Én tuti zavarba jöttem volna a beszélgetés során:$ :D ;) :P
Kíváncsi vagyok, hogy drága a puci mit szól majd a történtekhez! Szóval NAGYON várom a kövit!!!!!!!!!!!!! :D :D:D
Ha lehet siess! :D
Puszi :)
GG

Candy D. írta...

Szia...

Most csak röviden... ne harizz érte...

Nos... ez ahh... basszus leemelem a kalapom... imádtam, s imádtam és imádtam.

Grat.

Már várom a frisst.
Puszi

'nagyördögfióka'