2011. április 26., kedd

Részlet..

6. fejezet részlet-> nem kinyírni előre mag van írva és nem szokásom ennyire változtatni :)



6. Fejezet.
Még mindig nézett és közeledett felém. Ugye nem akar meg csókolni mert azt nem fogom hagyni ahogy viselkedett velem azok után persze Pityu majd ha fagy.
-      Logan. –szaladt ekkor be valaki mind a ketten oda kaptuk a fejünket a hang forrása felé.
-      Igen? Mondjad Axel?
-      Őőő mennünk kéne a többiek csak rád várnak, de ha még maradni akarsz akkor maradhatsz én csak szóltam. – mondta pirulva Axel. Mért olyan ismerős ez a név? ja igen Nita ez a fiú tetszik neki de nagyon.
-      Nem, nem ideje lesz indulnom tényleg. Nos örültem az újbóli találkozásnak ami végre egy kellemes is volt, remélem látlak még a bulin Melissa. –mosolygót rám azzal az angyali mosolyával.
-      Igen én is megyek, de meg próbállak nagyon nagy ívben elkerülni. –mosolyogtam vissza rá és elindultam kifele a kocsimhoz hogy kövesem a barátaimat.
Beszálltam az én kicsikémbe és elhajtottam a partra. Meg kerestem Niki éket hogy hol vannak hamar meg találtam őket Niki és Kell éppen egymást falták Nita meg egy csajjal beszélgetett akit még én nem is láttam.
-      Sziasztok fiatalok. - köszöntem nekik, mire mindenki felém kapta a fejét.
-      Szia Lisa. Ő itt Ash, Ash ő itt Melissa akiről már meséltem. – mutatott be minket egymásnak Nita.
-      Szia Ash, te is az egyetemre jársz?
-      Igen oda, már egy ideje, feletettek járok egyel de néhány óránk együtt van, már többször is láttalak téged az óránkon, Logan mellett ülsz.
-      Igen egy két órán bár én mikor voltam nem láttam hogy járt volna órára.
-      Azért mert a csapattal voltak valamilyen felkészítő táborban.
Értem, nem mintha nagyon érdekelne hogy hol volt az-az ő dolga ha most megbocsátasz nézzek valami innivalót, szia Ash majd még beszélünk. Eljössz velem Nita? –kérdeztem barátnőmet és bólintott hogy jön. El mentünk inni valóért nyugodtan iszogatunk és beszélgetünk mikor is oda jött hozzánk Axel és fel kérte Nitát táncolni épp egy nagyon jó szám ment Nita persze hogy el fogadta a fel kérését hiszen nagyon bejön neki a srác és tényleg elég helyes srác. Ott maradtam egyedül, néztem az egyetemistákat hogyan táncolnak és iszogatnak, mikor jobbra fordultam meg láttam Logant és Asht, hát ez a csaj nagyon tud nyomulni szegény srác nem tudja lekoptatni már vagy negyven szer eltolta magától de az csak nem hagyta békén.....

3 megjegyzés:

Gabica:) írta...

Szia!

MÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGMMMMMMMMMMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGGMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGG Na jó abbahagytam! XD :D Ez annyira tetszett! :) Tudtam, hogy nem lesz abból ott csók....Lisa igazán lazulhatna egy picurkát! Így el fogja csak üldözni szegény srácot! az pedig mint tudjuk nem lenne jó! :D :P ;) Hát kíváncsi vagyok, mi lesz itt még...mert ez a részlet, nem volt elééééééééégggggg!!!!!!!!!! Szóval nyugodtan pakolhatod fel egymás után a fejiket, én egyáltalán nem fogok megharagudni! :D XD hihi Kapkodd a kis ujjacskáidat és püföld a billentyűt, mert meg fogunk itten őrülni! :D
Kihullik a hajam, a sok hajfestéstől, és még az oldalamon is nagyobb lyuk lesz! XD
Szóval remélem ez elég fenyegető volt! XD :D
Kíváncsi vagyok azért, hogy mikor lesz ebből komolyabb kapcsolat, mert hát, Lisa eléggé eltaszítja magától..lehet, hogy azért érzem így mert, fél a kötöttségtől az érzelmektől...ha azt nézzük milyen anyja van...nem csodálom! :)
Szorítok neki! hihi de ez nem ér mert te úgyis tudod mi lesz! -.- XD :D
Na puszika

U.I.: remélem elég hosszúra sikeredett a komi! :)XD

Candy D. írta...

Szia!!!!

Egyszerűen hihetetlen vagy. Az tudod?!!!!
Csókot vártunk erre, szegény gyereket le Pityuzód???!!! XD:)
Haláli volt...csak úgy dőlt belőlem a nevetés...
Fogadni mernék, hogy ez a Pityus rész, a Besenyő Pista bácsiról jött... ugye????
Aki a feleségének mindig azt, mondta, hogy::::
MARGIT!!! NORMÁLIS VAGY???

:D

Na mind1!....

Imádtam!!!!!!!!!!!!!!!!

WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És ezt az Asht, nagyon nem tetszik nekem!!!!
Biztosan befog kavarni, Lisa-nak és Logan-nek.
Ami nem volna jó....

Aj...Lisa mért vagy ilyen ellenséges Mr, Tulokkal?????
MOnd miért...

Hiszen, ez a pasi egy kész főnyeremény...!!!!!
Remélem, Lisa segít Logannek lekoptatni ezt a boszorka "Asht"!!!!

Szurkolok, Nitának és Axel-nek.

Na és persze, Logan-nek is, hogy meghódítsa Lisát...

Aj....mik lesznek még itt....
Nem tudom, hogy hogyan fogjuk kívárni a folytatását...:)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Na, jó ennyit belőlem...:D

Kíváncsian, és a tenyeremet dörzsölve várom a folytatást. :)

Puxo<3

Dóry(L)

(L)Mano(L) írta...

Köszi csajok, én is dőlök a nevetéstől . a Pityus rész meg az egyik ismerősömről jött mert pont vele dumáltam .....
nem tudom mikor lesz folytatás ..
xoxo Viky